Bästa kvällen

Fyfan vad kvällen/natten va bra igår! 
När jag och julia vaknade så väntade vi på zhima och hennes mamma som skulle skjutsa oss till Västerås. Vi åkte först till zhimas kusin och ladda mobilerna ett tag sen träffade vi maja, lisa, natha, emma, nora och cicci vid stationen för vi skulle ta Avicii-bussen till Tele2arenan. Vi vart insläppta klockan 6 och han kom 9, så himla kul det va. Kunde knappt gå efteråt för jag hade så ont i benen och hela ryggraden. Men det va lätt värt det! 
Efter konserten tog vi samma buss och åkte tillbaks till Västerås och därifrån drog jag, julia och zhima till donken. Vi satt där och prata ett tag sen kom hennes pappa och hämtade upp oss så vi va hemma runt 4. Jag och julia somnade direkt när vi kom hem till mig. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback