15 sanningar om mig

1. Jag kan få utbrott och börja gråta när folk smaskar
2. Jag har komplex över min näsa och min kropp
3. Jag ska tatuera in något som symboliserar min morfar som dog förra året
4. Jag är jättekänslig och tar åt mig utav det minsta lilla
5. Jag ÄLSKAR skor
6. Jag trivs inte här i Sala
7. Jag hatar att få blickar, det får mig att må jättedåligt
8. Jag har jättedåliga betyg i skolan
9. Jag vill ha medusa piercing
10. Jag vill ha tandställning
11. Jag litar för lätt på personer och det suger
12. Jag hatar att bråka med folk
13. Jag kan stanna hemma från skolan om jag inte hittar nåt att ha på mig
14. Jag vill bo i Norrköping eller i Uppsala 
15. Jag tycker att skate och hockeykillar är så sjukt snygga



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback