VECKAN

Det har faktist inte hänt så mycket den här veckan, förutom Valborg. Det var faktist mysigt! Jag och Julia gick till brasan och träffade några runt 20:00, vi gick runt på stan, kollade på bilar och så, sen ungefär halv tio så gick jag och Julia till ica för att köpa lite gott till myskvällen vi skulle ha. Vi gick hem, bytte om så slog vi på The Notebook. Superbra film! Verkligen rekommenderad, kan tillägga att jag aldrig gråtit sådär mycket till en film förut. Aja, nästa dag runt 12:00 så åkte Julia hem, jag duschade och satt på en film. 
I lördags var det tänkt att Julia och jag skulle åka till Västerås men det blev inget eftersom jag inte hade pengar. Men vi fick flytta fram det iallafall så det är bra! Mer än så hae inte hänt. Fick lov att stanna hemma från skolan idag för jag inte mår så bra och har ont i huvudet. Men mår lite bättre nu så det blir att ta sig dit imorgon. Aja, får avrunda här, puss!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback