FÖRLÅT, FÖRLÅT & FÖRLÅT

Haha men oooj, förlåt så himla mycket för världens sämsta uppdatering. Måste verkligen skärpa mig. Men har bara inte haft nå ork.
Hur som helst så har sommarlovet varit superkul. Antingen har jag träffat fina människor eller så har jag bara slappat hemma framför one tree hill.
Och förlåt verkligen för att det inte blev nån bild på min skolavslutningsklänning, men det bara blev så haha. Lördagen ägde verkligen, bästa dagen under hela lovet. Min faster gifte sig i ett SLOTT, kan ni fatta? Aja, det var hur kul som helst. Supergod mat och tårta! Lärde känna härliga peeps också, höll nästan på att dö också för att det var en assnygg kille på bröllopet. Dock kommer jag aldrig i hela mitt liv få se honom mer för han var liksom bara dj sååå japp. Hursomhelst så tänkte jag avrunda här, puss!!


ALLTSÅ KOLLA BILDERNA, som gjorda för varran!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback