26 FEBRUARI

Har inte haft så mycket tid till att blogga, det har liksom inte hänt något speciellt, förutom i helgen då jag va med Julia både i lördags och i söndags hela dagen, i lördags klockan 12 så träffades vi utanför skolans idrottshall för att kolla på p-98:ornas innebandy match, vi kollade på två matcher. När det var halvlek o så så drog vi till marknaden, jag köpte inget. Senare klockan 5 så kom min mamma och hämta upp oss från idrottshallen, vi åkte hem till mig, satt lite vid datorn sen så kollade vi på melodifestivalen. Julia sov kvar hos mig sen på söndagmorgonen så gick vi till ica en snabbis och köpte lite strössel o så för vi tänkte baka cupcakes. Dem vart hur goda som helst. Senare på kvällen, runt 9 så skjutsade min pappa hem henne för hon skulle upp tidigt på morgonen för hon skulle åka till Enköping. Har inte hänt så mycket mer, hejdå! (Bilden längst ner är Julias)
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback