13 Februari

Okej nu är det typ sjuttioelfte-gången jag skaffat en blogg, den här gången har jag lovat mig själv att inte radera bloggen om det e så att jag vill sluta skriva. Får se hur det blir med det. :)
 
Idag har jag iallafall varit i skolan, skulle egentligen sluta halv 4 men fick sluta tidigare eftersom syslöjdläraren skulle på möte, så jag och Julia drog till ekeby en stund och va med Dilan, Robin, Samrand och fler. Vi bara pratade och gjorde inte så mycket. Efteråt så följde Dilan med mig hem, vi kollade på The Shining och åt godis, trodde den skulle vara mycket läskigare men det var bara löjlig tycker jag. Har inte gjort så mycket mer idag, rätt så bra dag faktist haha! Men avrundar här pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback